Sreda/Wednesday, 20. 08. 2008, posneto danes ob / shot today at: 20:44:00 UTC+2



Mravljišče.

Antheap.

Nikon D3 + Nikkor 28/1.4 AF-D @ f/1.4, 1/5s, ISO 3200

8 komentarji:

Anonimni pravi ...

Hm ... ja no.... res spominja .>

Anonimni pravi ...

2500 ljudi v dveh blokih...
...ja spominja na b.. mravlje!

Anonimni pravi ...

čaki mal... a ni to od moje Ane blok:)? Pavšičeva 30?

Andrej Korenč pravi ...

Maš prav, Polona, Pavšičeva 30 je, ja. Sem si ogledal tvoje delo; bravo, mi je zelo všeč. Še posebej močna osebna nota - Emzin-like material ;)

Pozdrav,
Andrej

Anonimni pravi ...

Polona: samoporteti?
Bravo, noben se ni rodil v bundi in dolgih hlačah... jest bi tud!

Anonimni pravi ...

hvala Andrej:) v čast mi je, da so ti všeč moje fotke...
anonymous - ja sama se slikam...
em, zakaj mi pa teh laskavih komentarjev ne pišeta na mojem blogu?;)

Anonimni pravi ...

ziher komentarji od samih bajtarjev

Jan Pirnat pravi ...

Zakon fotka !