Četrtek/Thursday, 21. 08. 2008, posneto danes ob / shot today at: 12:31:40 UTC+2



Nenaslovljena.

Untitled.

Nikon D3 + Nikkor 24-70/2.8 AF-S @ 35mm, f/8, 1/400s, ISO 200

V torek, 26. avgusta, ob 20. uri v galeriji KUD Franceta Prešerna v Ljubljani (Karunova 14, Lj-Trnovo) odpiram svojo prvo samostojno fotografsko razstavo. Dokumentarno-reportažne fotografije, posnete v obdobju med letošnjima marcem in julijem, prikazujejo glasbeno skupino Niet z različnih zornih kotov.

Lepo vabljeni!

6 komentarji:

Anonimni pravi ...

EEEJ, se uro jim povej!!!

Andrej Korenč pravi ...

Jerneja je moja prijateljica, ki je oblikovala tiskano obliko vabila na tri fotografske razstave v sklopu festivala Trnfest. In prav vsakič, ko mi nekdo pohvali vabilo, češ kako lepo in fino da je, se spomnim, da ji dolgujem uslugo; Jerneja, hvala še enkrat.

Anonimni pravi ...

Ja jo čakamo.

Andrej Korenč pravi ...

A Jernejo? Ona že ma fanta ...
;)

Anonimni pravi ...

Ma zlat si!

Kemi pravi ...

uf, iso 200??!! a se hecaš? ja kaj si pa mislu, da si se tko nizko spustu :-D
old school look na fotkah mi je cist divji,
nice
kL