Sreda/Wednesday, 16. 09. 2009, posneto danes ob/shot today at: 19:22:41 UTC+2



Nenaslovljena.

Untitled.

Nikon D700 + AF Nikkor 85/1.4D @ f/1.4, 1/80s, ISO 400

13 komentarji:

Lovro pravi ...

v času recesije prava slika

Anonimni pravi ...

dej zbrište to sliko dol-takoj! to je pa tko če je faks v krizi pa kr neki...

Unknown pravi ...

zbrište to sliko... pa brez dovoljenja se tega ne objavlja! hvala za razumevanje... so še kšni drugi razlogi....

Andrej Korenč pravi ...

1. Za objavo ne potrebujem nikakršnega dovoljenja - mi dovoljuje zakon. Predvsem s tem, da ga nisem kršil.

2. Naslednjič pač 2X premislite, preden se zadržujete na javnem mestu pred javnosti namenjeno oglasno desko.

3. Oseba na fotografiji itak ni prepoznavna, ker ima obraz v senci, s čimer sem povsem zadostil pogojem spoštovanja zasebnosti fotografirane osebe.

4. Fotografije z bloga umikam na podlagi kulturne prošnje, ne na ukaz. Na lep način se marsikaj doseže in takoj, ko prejmem eno normalno vljudno prošnjo, bom fotografijo brez zadržkov umaknil - ker sem pač fejst fant ...

5. Hvala za razumevanje - tudi vam.

6. Hvala še za obisk bloga, ostanite obiskovalec oz obiskovalka še naprej.

Anonimni pravi ...

Andrej, vsaj zavoljo mene jo pusti :) Ata Gobar

Anonimni pravi ...

jaojao, u čast ti je lahko, da te en tok dobr fotograf kot je Andrej da na internet, itak pa po fotki nsodeč ni fotku tebe ampak odsev? (ker se mu je zdel kompozicijsko verjetno ful zanimiu? :))

zabaRTma pravi ...

Jobless

Lovro pravi ...

neverjetno lepo napisano.

Anonimni pravi ...

Prosim za umaknitev slike na kateri sem jaz. Mi je pa tudi že marsikdo reku naj izprosim tobžbo zraven pa bi imela vse dokaze.slika je zadosti prepoznavna, če so me drugi prepoznali in seveda sama. Tako kot vsi se imam tudi jaz pravico zadrževati pred tablami kjer rabim informacije, ki mi utegnejo priti prav v prihodnje. Drugače pa sem takrat čakala frendice, da gremo na kavo. Tisti dan je bil dež in smo se pač zmenile da se tle počakamo da ne bomo mokre.

Anonimni pravi ...

Prosim, da izbrišete mojo sliko. Hvala za razumevanje in bom vesela, da bi to naredili predn fašem živčni zlom...
Slika je dobro vidna, če so me prijatelji prepoznali... Očitno v Logatcu ne morš nobenih informacij umiru pregledat... nekatere ti znajo kasneje še prav priti glede nato da smo tko mladi. Zakaj bi morala dvakrat premisliti predn grem na javno mesto-jao kr neki no... Pa takrat je bil lih dež in sm kolegice čakala pod streho da gremo pol na pijačko, če vas že kej zanima.

Anonimni pravi ...

ahahahah ko čekiraš za nazaj :) lepo si jo cenzuriral :D

Andrej Korenč pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Andrej Korenč pravi ...

Ja, saj; samo prosit je blo treba in sem zadevo takoj rešil; na tak lep, subtilen način ;)

Sem pa šele zdele videl, da mi je s tožbo grozila, očitno sem takrat to spregledal ... če bi videl že takrat, bi pa iz principa pustil prvotno fotko ;)