Sreda/Wednesday, 09. 09. 2009, posneto danes ob/shot today at: 18:57:19 UTC+2



Ko kuhanje postane užitek ...

When cooking turns into pleasure ...


Nikon D700 + Nikkor 24-70/2.8 AF-S @ 24mm, f/2.8, 1/60s, ISO 4000

5 komentarji:

Žiga pravi ...

kolk cajta si čaku na to?

Andrej Korenč pravi ...

Ne dolgo; niti 5 min za tistim, ko sem poštekal foro, ni minilo in že je tale gospa uletela mimo.
Sem najprej hotel odložit zadevo in narest fotko podnevi, a mi gresta relativno dolg cajt in visok ISO glih prav na roko, da oseba na fotki ni prepoznavna - ker tale je mal na meji ...(ampak še OK).
In škljocnil sem eno samo fotko pa je ratala skor v nulo - če bi bil gospejin (raz)korak bolj odprt, bi bila perfektna (tak pa izgleda, kot da bi jo malo kakat ...).

Hecna, a ne? Sem se kar narežal že sinoči na poti domov - napol sam seb, he, he.

Žiga pravi ...

jst sm se tud smeju nek cajta k sm vidu... maš ideje ni kj ;)

Anonimni pravi ...

najboljša objava na blogu ever!! :D

Unknown pravi ...

Hahahaha, ta je pa res huda :D