Nedelja / Sunday, 17. 08. 2008, posneto danes ob / shot today at: 19:09:28 UTC+2



Skozi gozd.

Through the Forest.

Nikon D3 + Nikkor 85/1.4 AF-D @ f/2, 1/640s, ISO 800

5 komentarji:

Rok Dolnicar pravi ...

Si imel lep sprehod?

Andrej Korenč pravi ...

Niti ne ... v bistvu sem imel pred sabo ves čas sonce, ki je zahajalo, za mano pa nevihto s strelami in grmenjem, ki se je Logatcu bližala s cerkniške strani ... tako da sem prilezel na vrh hriba, za nazaj sem pa pravzaprav ves čas bežal pred nevihto. Zato je bila pa svetloba lepa, to pa tud vsaka nevihta s sbo prinese ;)

Anonimni pravi ...

Fotke pred nevihto so zaradi kontrasta običajno čist divje. Včer je bila taka mavrica čez Kočevski gozd, da se mi je kar milo strilo, ker nisem imela nobenga dobrga fotiča pr seb. Sem pa zato s slabim fotkala:)

Andrej Korenč pravi ...

Point je v tem, da temni oblaki za nami vsrkajo svetlobo sonca pred nami in to res naredi "tisto" svetlobo. Po eni strani je prav škoda, da sem bil ob tem času v gmajni in te svetlobe nisem fajn izkoristil.
Res, blo je idealno; povrh vsega še popoldan, ko je sonce nizko in je že tako čas, ob katerem je svetloba topla, blaga, meče dolge sence ... fajn.

Jernej pravi ...

Ful dobr fotka!