Torek / Tuesday, 08. 07. 2008, posneto danes ob / shot today at: 20:46:11 UTC+2



V znamenitem logaškem Napoleonovem drevoredu smo ostali brez še ene lipe ...
Dve pa že tako tam že več kot leto dni stojita posušeni?!

We lost another lime (linden) in the famous Logatec' Napoleon's Allée ...
There are also two of them just standing there all dried and dead for over a year already...?


Nikon D3 + Nikkor 14-24/2.8 AF-S @ 14mm, f/8, 1/30s, ISO 200

3 komentarji:

Nejc pravi ...

Tiste 2 oz. kolikor jih pač je bodo pa tam dokler se bo na občini tako delalo. Moj star fotr seje neki cajta še boril z mlini na veter nato pa obupal. Dokler bo politika taka bo tudi drevored v takem stanju. Seveda pa vem samo plat zgodbe, ki sem jo slišal od starega,...

Miha pravi ...

Andrej. Enkrat sem moram pri tebi v Logatcu ustaviti, da mi razkažeš skrivnosti tvoje fotografije. Kje kradeš barve ? Kje loviš trenutke ? Kako zaznavaš svetlobo .... in še in še .....

Andrej Korenč pravi ...

Kje, kako in odkod mi barve, svetloba...? Nekaj sem si sam izmislil, večina vsega je pa iz uvoza, predvsem z območja Azije, nekaj tudi iz JV Evrope, nekaj je kupljenega ali pokradenega pri nas, kakšna stvar mi je bila podarjena, kaj sem si tudi samopodaril, olastninil, malenkost je iz naslova denacionalizacije... se nabere... počas.
Miha, ko greš skoz, kar pokliči na 041 345 187, pa bova kakšno rekla.

LP