Sreda/Wednesday, 11. 06. 2008, posneto danes ob / shot today at: 12:17:17 UTC+2



Razlika v letih.

Age difference.

Nikon D300 + Nikkor 70-200/2.8 @ 200mm, f/4, 1/800s, ISO 200

9 komentarji:

Rok Dolnicar pravi ...

Dober naslov...in seveda slika, ki ima močno sporočilo...Keep on rockin'

Anonimni pravi ...

Hej ... če se prav spomnim si imel 11. rojstni dan, kajne? Vse najboljše! In še nekaj ... stara Logatčanka gre nazaj, Avstrijec na motorju pa avanti ... hihi

Anonimni pravi ...

Francka: "On a highway to hell..."

Unknown pravi ...

Megastična!

Anonimni pravi ...

OOOO

Andrej Korenč pravi ...

Včeraj, 11. sem imel rojstni dan, ja; 27 let. Sicer sem imel od lani narejen plan, da se do letos za leto dni pomladim, ne pa postaram, a mi je spodletelo...
;)

Hvala za obisk in komentarje, LP

PS: Ej, Francka pa ne gre v hell, ampak v heaven! Je bila pri maši vedno v prvi vrsti!

Anonimni pravi ...

človk to je pavlinka. moja soseda

Staša pravi ...

Ooo, gospa Pavlinova! Zgarana gospa, vedno dobre volje, tudi prijateljica moje stare mame. Tole ji moram podariti!!!

Sicer pa čestitke za tale blog!!! Nisem vedela da obstaja. Uau, bravo. Nekaj podobnega se sama matram za Robidišče, pa žal nisem taka fotografka...

B5 pravi ...

Iskriva ideja!
B5