Sobota/Saturday, 08. 03. 2008 - posneto danes ob / shot today at: 20:39:41 UTC+1



Šele začetek ...

Barely a beginning ...


Sony Ericsson W800i

4 komentarji:

Lenart Senica pravi ...

Telefoni so zakon!
(poglej na moj blog)

Denis Zupan pravi ...

Pijan si sele takrat, ko zacnes polivat okoli ;)

Andrej Korenč pravi ...

Ja, ja... to zame ne velja.

Jaz najprej začnem kričat, kako bo "tole dons ena huda peezdareeya od žura ratala". Zatem začnem polivat, a čisto malo in to zaradi nerodnosti, ne pijanosti.

Pol začnem pit. Največkrat zmešam čim več različnih pijač (žganjarija, vino, per...), da me čim prej pržge.

Ker premalokrat treniram (pijem), se me takoj začne prijemat in trije kozarci vinčka so že zadost za prve "razpoloženjske eksplozije" - več kričanja z vmesnimi partizansko-domobranskimi vzkliki ter kletvicami, zajebavanje na svoj račun, rahlo občasno polivanje, energično mahanje z rokami.

Izkoristek vina pade z 98% (torej 2% politega) na cca 80% (20% politega), spreminjajo se tudi lokacije polivanja. Kričanja ni več, samo še partizansko-domobranski vzkliki ter kletvice.

Neham pit vino, začnem s pivom. Neham se zajebavat na svoj račun in začnem yebat ves folk vsepovprek; občasno "izza vogala" slišim, da "kok je ta tip včasih težek..."

Spet začnem pit vino, saj se politega pira po belih prtih sploh ne vidi - kar pa ni niti najmanj zabavno. Začnem iskat tistega tipa "k je včasih težek".

Čist sem že pržgan, sploh več ne pijem samo še polivam; po pohištvu, tleh, ljudeh, živalih, avtomobilih... počasi prično prihajat prva svarila, "naj se umirim", tudi "ta težkega tipa" ne najdem, zato se širokoustim, kako je ta tip spokal dam, ker se "me je usral" ...?

Zrihtam si še zadnjo flaško "tamalga uniona", ki jo bom po rokah vlačil dokler ne bom šel domov, to se zgodi okrog enih zjutraj, domov grem med tretjo in četro uro. Ponavadi v teh zadnjih urah grozim najstnicam (Kva gledaš; a te zlomim?!), ker pač cvikam, da me bo kdo od preostalih nalomil...

Ja, in pol grem spat; bolan sem od 16 do 48 ur, odvisno tudi od vremenskih razmer.

;)

Nejc pravi ...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dobr si se zadel:D