Ponedeljek/Monday, 10. 09. 2007, posneto ob/shot at: 16:54:55 UTC+1



Čudoviti Logatec, peti del;
Blokovsko naselje na Pavšičevi ulici - brez nadaljnjega komentarja.

The Wonderful Logatec, part five;
Pavšičeva ulica (Pavšičeva Street) neighborhood - no further comment.

6 komentarji:

Peter Zakrajšek pravi ...

Vidim, da v Logatcu potrebujete enga zajebanga komunalca da bo mal stvari postavil na noge!!

mitzila pravi ...

Tale tvoj Logatec ima pa kar nekaj čudovitih lokacij...no, saj bi se tudi v drugih krajih našle takšne in drugačne čudovite lokacije...

Andrej Korenč pravi ...

Svinjarije je povsod ogromno, hec je le v tem, da se nanjo sčasoma navadimo in je sploh ne opazimo več. V Logatcu je najbrž ni nič več kot drugje, prej manj. Ni pa to nikakršno opravičilo.
Ta teden bom vsa ta nahajališča smeti, tudi tista, objavljena 5., 6. in 7 julija, prijavil na Medobčinski inšpektorat.
ČEPRAV!!! Moje delo ni pospravljanje svinjarije za drugimi, temveč opozarjanje na svinjarijo.

sabina pravi ...

Hey Andrej
Tvoje slike so SUPER!!!Jest zivim v ZDA in je zelo tesko viditi mojo ulico kjer sem zivela skoraj 10 let.

Andrej Korenč pravi ...

Sabina...? Sabina Arh? Gotovo si ti...? Se te spomnim, včasih sva skupaj k tabornikom hodila in bila tudi skupaj na taborjenju '92 v Idrijski beli in '93 v podzemlju... (Jejčk je bil moj vzdevek).
Če se prav spomnim, ste se odselili v Philadelphio, tam nekje '94 ali '95, bo držalo? Spomnim se tudi, kako sme nekega večera, tam nekje '98/'99, ko si se za kratek čas vrnila na obisk, v lokalu Jan sedeli na pijači - spomin meni kar šiba, se precej stvari spomnim.
Neverjetno... daj, pošlji mi kak mejl (moj je napisan čisto spodaj), ti pošljem še kakšno staro fotografijo s taborjenj.
Krasno, lepo da si naletela na blog - stay tuned.

Pozdrav v ZDA,
Andrej

Anonimni pravi ...

ojla sbina boštjan sem se spomniš sošolec, pri slovi sva sedela skupaj kaj počneš tam čez lužo.