Četrtek/Thursday, 10. 07. 2008, posneto danes ob / shot today at: 14:45:25 UTC+2



Najbolj simpatična logaška družina (fotr je na delu v Nemčiji ...).

The most sympatic family in Logatec (the father works in Germany...).

Nikon P80 @ 50.7mm (302mm ekv.), f/5, 1/750s, ISO 64

8 komentarji:

Rok Dolnicar pravi ...

Čudovito...kako lepo je videti sproščene račke ob mamini zaščiti v polnem konzumiranju življenja...s čim si pa to posnel?

Lp

Andrej Korenč pravi ...

Živjo, Rok - saj piše; z Nikonovim kompaktnim dig. fotoaparatom P80.
Ta aparat je trenutno vrh Nikonove ponudbe kompaktnih fotoaparatov in moram reči, da sem tako nad kvaliteto objektiva kot same slike zelo (pozitivno) presenečen!

Anonimni pravi ...

hej se vidi da si pri koritu!!

KUL!

PETER

Andrej Korenč pravi ...

Ne, ne... tole sem v potoku fotografiral...;)

jernej pravi ...

Res lepa...

Anonimni pravi ...

Joj, stari, vsakič, ko pridem na tvoj blog krepavam od smeha. Tista lipa je enkratna, tole si pa v tekstu lepo povedal. Mi morš pa enkrat obvezno zaupat skrivnost obdelave teh fotk :D (Pa ne mi rečt "Nikon", ker ti bom Canona nekam vtaknu ... Ja, vem, da za drugam itak ni... jao...)

Andrej Korenč pravi ...

Misli... Dax, a veš kaj? Če se o "skrivnostih obdelave" sprašuješ pri fotkah, k jih jaz posnamem z Nikonovim kompaktom, pol... Veš, "koliko je ura", a ne?
:) :)

PS: nekaj maš na mejlu...

rozi pravi ...

kako se lesketa***